جرم ریختنی شاموتی

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. بتن نسوز
  6. chevron_left
  7. جرم ریختنی شاموتی
بتن نسوز>محصولات
بتن نسوز>محصولات

جرم ریختنی شاموتی ، مخلوط های شاموتی پخت شده در دمای بالا به همراه چسب سیمانی دیرگداز، طوری طراحی شده اند تا استحکام اولیه بالایی ایجاد کرده و استحکام مناسبی در دمای متوسط ارائه دهند. در دماهای بالا، یک پیوند سرامیکی قوی شکل گرفته که در محدوده دمای کاری این مواد استحکام خوبی را تامین می نماید.

استفاده از مواد و سیمان با خلوص بالاتر میتواند جرم های ریختنی با خاصیت دیرگدازی بالاتری به وجود آورد و این نوع جرم ها در بسیاری از فرآیندها به کار برده میشود.

نام صنعتی : جرم ریختنی شاموتی

نام ها و انواع: جرم شاموتی | جرم عایق

جرم ریختنی شاموتی
ارسال محصولات دیرگداز
تماس با شرکت دیرگداز اهواز

دسته بندی جرم شاموتی به چه صورت است ؟

جرم ریختنی شاموتی بر اساس خلوص موادی که در آن استفاده میشود دسته بندی شده و استحکام و مقاومت به خوردگی متفاوتی دارند. بطور مثال جرم ریختنی کم سیمان در مواردی که استحکام و خاصیت دیرگدازی بالا مورد نیاز است بکار برده میشوند. مقدار آهک و تخلخل کمتری نسبت به خاک نسوز معمول داشته و برای بسیاری از کاربردها ایده آل میباشد.

در دسته بندی دیگری نیز میتوان جرم ریختنی شاموتی را به دو نوع سبک و سنگین دسته بندی نمود. بطور مثال از جرم ریختنی سبک برای مکانهایی از کوره استفاده میشود که بایستی وزن کمتری داشته باشد و همچنین میتوان برای پشت کار که بعنوان عایق از آن استفاده نمود.

کاربرد جرم ریختنی شاموتی در کجا می باشد ؟

این محصول در کوره های دیگ بخار، کوره های آنیل، واگن های کوره های تونلی، کوره دوار، زیر بنای انواع کوره ها، کوره های تفاله سوز و تعمیرات انواع کوره ها کاربرد فراوان دارد. همچنین برای انتخاب نوع بکار بردن آنها نظیر ماله کشیدن، گانینگ و …. احتیاج به نظر کارشناس مربوطه دارد.

ابعاد جرم شاموتی به چه صورتی است ؟

جرم ریختنی شاموتی با دانه بندی 0 – 3 میلیمتر یا 0 – 5 میلیمتر میباشد. از طرفی جرم های شاموتی با دانه بندی درشت جهت استفاده در دیواره ها و کف کوره های صنعتی استفاده میشود. همچنین با دانه بندی های ریزتر برای کوره ها، بهتر است بصورت ماله کشی استفاده شود.

مزایای استفاده از جرم ریختنی شاموتی چیست ؟

جرم‌های دیرگداز امروزه برای افزایش بازدهی حرارتی بکار می‌روند و در مقایسه با دیرگدازهای شکل دار درز کمتری دارند که باعث افزایش بازده و عمر کوره‌ها نیز می‌شوند.

استفاده از جرم نسوز شاموتی یکپارچه زمان ساخت کوره را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، به نسوز کاری و برش دیرگدازهای شکل‌دار (آجر) برای راه‌گاههای پیچیده کوره نیازی نیست. به عبارت دیگر به کارگیری آنها بسیار آسان است.

امکان تعمیرات گرم کوره با استفاده از جرم‌های دیرگداز یکپارچه افزایش می‌یابد و زمان تعمیرات نیز کوتاه‌تر می‌شود.

استفاده از ملات نسوز با ترکیبی متفاوت از آجرها معضل بزرگی در ساخت کوره‌هاست که سبب تخریب تدریجی و کاهش طول عمر کوره می‌شود. با استفاده از جرم‌ ریختنی شاموتی یکپارچه این مشکل نیز کاهش می‌یابد.

ارسال محصولات دیرگداز

اجزاء تشکیل دهنده جرم ریختنی شاموتی چیست ؟

با کاهش درصد سیلیس و افزایش درصد آلومینا، مجموعه وسیعی از دیرگدازها حاصل می‌شود که به دیرگدازهای آلومینو سیلیکاتی معروف است.

جرم‌ ریختنی شاموتی خانواده بسیار مهم و وسیعی از مواد دیرگداز است که در آنها دو جزء اصلی سیلیس و آلومینا وجود دارد. دستیابی به دانش فنی این مجموعه از دیرگدازها، بدون درک رفتار این ماده‌ها امکان پذیر نیست.

مواد اولیه مصرفی در این دیرگدازها عبارتند از کائولن، خاک رس ( بال کلی )، رس فلینت، خاک نسوز و بنتونیت.

با بکارگیری تمهیدات فوق، میزان انقباض و زمان خشک شدن کاهش می‌یابد و کنترل ابعادی و شکل خارجی آنها بهتر می‌شود. بدین وسیله حتی دیرگدازهای سنگین کوره‌های بلند یا دیرگدازهای کوره‌های شیشه سازی با ابعاد دقیق ساخته می‌شوند. این دیرگدازها با استحکام زیاد و تخلخل کم، در مقابل شوک حرارتی پایداری بهتری دارند.

گریدها و فروش جرم ریختنی شاموتی به چه صورت است ؟

فروش جرم شاموتی هم به صورت صنعتی و هم به صورت آزمایشگاهی موجود می‌باشد. همچنین برای اطمینان از کالای ارسالی مطابق با نیاز مشتری ، بهتر است ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل گردد.

جرم شاموتی این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. جرم نسوز شاموتی
  2. جرم عایق
  3. جرم ریختنی شاموتی

قیمت جرم شاموتی چقدر است ؟

قیمت جرم ریختنی شاموتی و در کل بسیاری دیگر از محصولات این شرکت کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و کیفیتی از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید جرم شاموتی بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید جرم ریختنی شاموتی بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید جرم عایق نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش جرم عایق شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با این شرکت در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت دیرگداز اهواز
, , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فرم درخواست

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا