نخ نسوز ( نخ سرامیکی )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. الیاف سرامیکی
  6. chevron_left
  7. نخ نسوز ( نخ سرامیکی )
الیاف سرامیکی>محصولات
الیاف سرامیکی>محصولات

نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) بسته به شرکت تولید کننده، در محدوده ظرافت های مختلف وجود دارد. این نخ ها به روش های گوناگونی تولید میشوند.

الیاف سرامیک بریده شده (با طول کم) که دارای روکش های آلی می‌باشند، در یک سیستم ریسندگی که معمولا رینگ می‌باشد تبدیل به نخ های ریسیده شده‌ی سرامیکی می‌شوند. برخی تولید کنندگان نخ‌های سرامیکی ، با نخ یا فیلامنت‌های شیشه و یا رشته‌های فلزی این نخ را تقویت می‌کنند.

نام صنعتی : نخ نسوز | نخ سرامیکی

نام ها و انواع: تخ نسوز سرامیکی | نخ نسوز فایبر گلاس | نخ فایبرگلاس | نخ نسوز آرامید | نخ نسوز گرافیت | نخ نسوز تفلون

نخ نسوز (نخ سرامیکی)
تماس با شرکت دیرگداز اهواز
ارسال محصولات دیرگداز

دسته بندی نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) چگونه است ؟

نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) بر اساس نمره‌های گوناگون از 300 تا 2000 تکس تقسیم بندی می‌شود. همچنین دمای کارکرد و نوع مواد تقویت کننده استفاده شده در نخ می‌تواند معیاری برای دسته‌بندی نخ‌های نسوز باشد.

معمولا در مراحل ریسندگی، الیاف سرامیکی را با درصد کمی از الیاف طبیعی مخلوط کرده که این امر کمک کرده تا مراحل تبدیل به منسوجات سرامیکی راحت تر طی شود. معمولا الیاف طبیعی در مرحله گرمادهی مقدماتی در دمای حدود 300 درجه می‌سوزند و خواص فیزیکی و گرمایی آن ثابت می‌ماند.

خصوصیات نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) چیست ؟

از ویژگی‌های نخ نسوز میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • استحکام و دوام عالی
  • مقاومت در برابر حرارت های بالا
  • مقاومت در برابر شوک های حرارتی
  • سبک و وزن کم
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • انعطاف پذیری بالا

کاربرد نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) در کجا می باشد ؟

نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) برای تولید منسوجات بافته شده‌ی سرامیکی مثل انواع نوارها، پارچه‌ها و روکش‌های لوله‌ای بافته شده، مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین برای مصارف دیگری نظیر درزگیری، آب‌بندی و غیره در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

نخ‌های دوخت سرامیکی در دوخت و دوز انواغ محصولات تهیه شده از منسوجات سرامیکی، مانند کاربرد در دوخت انواع پوشاک محافظ تهیه شده از پارچه‌های سرامیکی، دوخت انواع روکس‌ها و پرده‌های محافظ سرامیکی و غیره نقش دارند.

ابعاد نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) به چه صورتی است ؟

نخ نسوز ( نخ سرامیکی ) در قطرهای متفاوت موجود بوده و وزن خطی آن بین 500 تا 1000 متر بر کیلوگرم متغیر است. همچنین نیروی پارگی نخ در استحکام و کارایی آن تاثیر بسزایی دارد.

تولید نخ های نسوز به چه صورت است ؟

نخ سرامیکی از الیاف سرامیکی به روش‌های گوناگون تولید می‌شود که به اختصار توضیح داده خواهد شد.

پس از آنکه سیستم رسیندگی الیاف سرامیکی بریده شده را به نخ تبدیل نمود، گاهی چند رشته از این نخ‌ها جهت افزایش استحکام به همدیگر تابیده می‌شوند. معمولا در مراحل ریسندگی، الیاف سرامیکی را با درصد کمی از الیاف طبیعی مخلوط می‌کنند.

الیاف طبیعی به نخ‌ سرامیکی کمک کرده تا مراحل تبدیل به منسوجات سرامیکی را راحت‌تر طی کنند و در طول این مراحل آسیب کمتری به الیاف وارد شود. معمولا الیاف طبیعی در مرحله گرمادهی مقدماتی در دمایی حدود 300 درجه می‌سوزند و بدون هیچ تغییری در خواص فیزیکی و گرمایی منسوج سرامیکی، از آن خارج می‌شوند.

در روش دیگر الیاف سرامیکی به صورت ممتد تولید شده را به صورت تکی یا چندتایی در کنار یکدیگر قرار داده و با تابی که میزان آن با توجه به کاربرد نخ تعیین می‌شود، به یکدیگر تاب می‌دهند و نخ نسوز شکل می‌گیرد.

از طرفی، روش‌های مختلفی برای تهیه نخ‌های دوخت سرامیکی وجود دارد. نکته مهم در مورد نخ‌های دوخت سرامیکی این است که باید انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی مطلوبی برای طی کردن مراحل دوخت توسط ماشین دوخت (چرخ خیاطی) را داشته باشند، تا در حین مراحل دوخت دچار آسیب و شکسنگی نشوند.

به همین منظور، معمولا الیاف سرامیکی مورد استفاده در نخ‌های دوخت سرامیکی را با الیاف دیگری مخلوط کرده و سپس به نخ تبدیل می‌کنند.

ارسال محصولات دیرگداز

گریدها و فروش نخ نسوز به چه صورت است ؟

فروش نخ نسوز هم به صورت صنعتی و هم به صورت آزمایشگاهی موجود می‌باشد. همچنین برای اطمینان از کالای ارسالی مطابق با نیاز مشتری ، بهتر است ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل گردد.

نخ های سرامیکی این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. نخ نسوز فایبرگلاس
  2. نخ فایبر گلاس
  3. نخ آرامید
  4. نخ نسوز گرافیتی

قیمت نخ سرامیکی چقدر است ؟

قیمت نخ های نسوز و در کل بسیاری دیگر از محصولات این شرکت کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و کیفیتی از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید نخ نسوز بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید نخ نسوز بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید نخ های سرامیکی نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش نخ سرامیکی شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با این شرکت در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت دیرگداز اهواز
, , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فرم درخواست

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا