آجر نسوز آلومینی ( آجر آلما )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. آجر نسوز
  6. chevron_left
  7. آجر نسوز آلومینی ( آجر آلما )
آجر نسوز>محصولات
آجر نسوز>محصولات

آجر نسوز آلومینی ( آجر آلما ) یکی از محصولات پرکاربرد مواد نسوز (دیرگداز) است که مقدار آلومینا بکار رفته در آن بالا میباشد. این آجر از مواد کانی غیر فلزی ساخته شده است که عناصر تشکیل دهنده آن Al2O3 و SiO2 بوده، بطوریکه میزان Al2O3 آن از آجر شاموتی بیشتر است.

خاصیت دیرگدازی آجر نسوز آلومینا بیشتر از آجر نسوز شاموتی است و با افزایش آلومینای آن، این خاصیت بهبود پیدا میکند. آجرهای این گروه، علاوه بر مقدار بالای آلومینای آن، از مواد اولیه متنوعی ساخته میشوند. بعضی از کائولن، بوکسیت کلسینه و خاک رس با خلوص بالا ساخته مبشوند تا ناخالصی بسیار کمی داشته باشند.

نام صنعتی : آجر نسوز آلومینی

نام ها و انواع: آجر آلومینی | آجر الومینی | آجر آلما 70 | آجر آلما 80 | آجر آلومینا یی

آجر نسوز آلومینی
ارسال محصولات دیرگداز
تماس با شرکت دیرگداز اهواز

انواع آجر نسوز آلومینی ؟

این نوع از آجرها تنوع بسیار زیادی دارند و با توجه به میزان آلومینا بکار رفته در آن میتوان آنها را تقسیم بندی نمود.

آجرهای گروه 50 درصد آلومینا – آجر آلما 50 :

این گروه از آجر نسوز آلومینی، تخلخل کمی دارند و با پخت مجدد تا دمای 1600 درجه منبسط میشوند.این خصوصیات آجر در کاربردهای پاتیل مطلوب بوده، چرا که درز اتصال بین آجرها را به حداقل می رساند و جداره تقریبا یکپارچه ای را در دمای کاری ایجاد میکند. از طرفی بسیاری از صنایعی که با دمای بالا سروکار دارند از آنها بعنوان آجر پشت لایه استفاده میکنند.

آجرهای گروه 60 درصد آلومینا – آجر آلومینا 60 :

این گروه از آجرهای نسوز آلومینی در صنایع فولاد و کوره های دوار بکار برده میشود. مواد اولیه بکار رفته در این نوع آجرها دارای خلوص بالا میباشد و بعلت پخت این آجرها در دمای بالا، مقاومت  دمایی و خزش بالایی داشته و استحکام مناسبی دارند.

آجرهای گروه 70 درصد آلومینا – آجر آلما 70 :

این گروه از آجر نسوز آلومینی، از آلومینای با خلوص بالا ساخته شده است و یکی از پرمصرفترین آجرهای نسوز آلومینی بدلیل کارایی عالی و موثر میباشد. این محصول در صنایع فولاد و سیمان و کوره های دوار آهکی کاربرد دارد. زمانی که این آجرها حرارت می بینند، مقدار زیادی انبساط ثانویه خواهند داشت که این مسئله بعنوان مزیتی برای کاهش درزهای اتصال بین آجرها و ایجاد ساختار محکم میباشد.

آجرهای گروه 80 درصد آلومینا – آجر نسوز آلومینایی 80 :

محصولات این گروه از آجر نسوز آلومینی از بوکسیت کلسینه به همراه مقادیر متنوعی از آلومیناهای ریز و خاک رس ساخته میشوند. این آجرها معمولا در دماهای نسبتا پایین پخت میشوند تا اندازه آجر را ثابت نگه دارند. اکثر آجرهای این گروه استحکام خوب و مقاومت به شوک حرارتی خوبی دارند. این آجرها کارایی خوبی داشته و نسبت به اکثر سرباره های موجود در پاتیل های فولادی مقاوم هستند و بطور گسترده در پاتیل های فولادی کاربرد دارند.

کاربرد آجر نسوز آلومینی در کجا می باشد ؟

با توجه به تنوع گسترده محصولات آجر نسوز آلومینی، کاربردهای فراوانی برای این محصول وجود دارد. از این نوع آجرها در کوره های سیمان، کوره های آهک، کوره های الکتریکی، کوره های دوار، کوره های فلزات ، پاتیل ها، کوره های زباله سوزی و … استفاده میشود. همچنین بدلیل مقاومت و استحکام بالای آنها، در کوره های گرمایش،کوره های دمشی مجدد و در بسیاری از کوره های ذوب فلزات و غیر فلزات کاربرد دارد.

ابعاد آجر نسوز آلومینی به چه صورتی است ؟

بطور کلی آجرهای نسوز در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد قابل تولید است و در برخی از نیازها از آجرهای ذوزنقه شکل، گوه ای و یا قوس دار استفاده میشود. از طرفی این آجرها با توجه به نیاز شما در ابعاد مختلفی تولید میشود و با شکل های پیچیده برای مصارف خاص نیز تولید میشود.

گریدها و فروش آجر آلما به چه صورت است ؟

فروش آجر نسوز آلومینی هم به صورت صنعتی و هم به صورت آزمایشگاهی موجود می‌باشد. همچنین برای اطمینان از کالای ارسالی مطابق با نیاز مشتری ، بهتر است ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل گردد.

آجر آلومینا این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. آجر نسوز آلومینی
  2. آجر نسوز آلما 60
  3. آجر آلما 70
  4. آجر الما 80

قیمت آجر آلومینی چقدر است ؟

قیمت آجر نسوز آلومینایی و در کل بسیاری دیگر از محصولات این شرکت کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و کیفیتی از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید آجر آلما بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید آجر آلومینی بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید آجر نسوز آلومینایی نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش آجر نسوز آلومینی شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با این شرکت در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت دیرگداز اهواز
, , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فرم درخواست

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا